wybrano: dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp) temat - Ulubione seriale, filmy, itp. Dodaj nowy wpis Powrót do wybranego działu Powrót do strony głównej forum |
Strona 1 - 1, 2, 3, 4, 5, następna |
Napisano: | Treść: |
---|---|
samalandra 2006-04-06 |
Hejka tak sobie pomyślalam ,że może napisałybyscie co lubicie ogladac w telewizji??? Albo może zaproponujecie jakis fajny film, który godny jest poświęcenia naszego cennego, wolnego, czasu:) |
samalandra 2006-04-06 17:25:05 |
Ja oczywiście i naturalnie wieczorkiem staram się nie opuścić "M jak (modlitwy)miłości" :-) To jedyny serial ktory oglądam na kanałach TVP. Na Polsacie czasem zerkam na "Samo życie" i sporadycznie "Pierwszą miłość". Noi ostatnio przepadam za "Desperate Housewives" czyli "Gotowe na wszystko".
|
Doti 2006-04-06 17:56:03 |
Ja podpisuję się za Gotowymi na wszystko, M jak mdłości i oczywiście Zagubieni na AXN!!! |
Kamila 2006-04-06 21:24:10 |
Oglądam "M jak..", czasami "Na Wspólnej" i " 6. stóp pod ziemią"... no i teraz (na urlopie) zerkam na powtórki "Ostrego dyżuru" :) A ostatnio oglądałam świetny film "Zejście" o przyjaciółkach, które zeszły wgłąb jaskini, która raptownie się zawaliła, zostały tam bez mapy, żywności... świetny film.. polecam! |
samalandra 2006-04-07 09:58:46 |
A tak teraz sobie wspomniałam o "Dzienniku Bridget Jones". Przy obu częściach filmu płakałam ze śmiechu. Polecam. Ja zanim oglądnełam przeczytałam obie części książki suuuper.
|
pinkie 2006-04-07 10:19:33 |
"Gotowe na wszystko!" Moją ulubioną bohaterką jest Brie, prawdziwa dama z klasa ;) Moj maz na poczatku stekal, co ja ogladam a teraz sam sie wciagnal na dobre! Oprocz tego namietnie ogladam 'Przyjaciol'. A ogladacie 'Duze dzieci'? Filmow ogladam mnostwo, tez lubie wracac do Bridget Jones, Nottin Hill, To wlasnie milosc i... Erin Brockovic. W niedziele bedzie Forest Gump -niesamowity zbior prostych zyciowych prawd- zaczynam plakac od momentu, kiedy poznaje Jenny w autobusie szkolnym... |
Kornela 2006-04-07 10:21:33 |
Ja też oglądam "M jak Miłość" i czasem zerkam na "Na wspólnej" - i w sumie to wszystko z seriali. Na TVN-nie oglądam w niedziele "Droge do gwiazd" - to wszystko |
Goga66 2006-04-07 10:32:41 |
Ja z rzadka zerkam na M-jak miłośc i czasem kiedy jestem na obiedzie u mamy w niedzielę "Na dobre i na złe" Także czasami jakiś film w telewizji - wczoraj był niezle odjechany triller kryminalny "Zbrodnicza namiętność". W ogóle to lubię trillery z psychopatami ale już zaczęli powtarzać ciągle te same. Na Twoje Style czsami zerkam na Miejskiego Ogrodnika. To fascynujące jak z obskurnych zakamarków można zrobić przepiękne kwieciste zakątki |
Gosiak28 2006-04-07 11:46:19 |
Kiedy mam chandre ogladam "Seks w wielkim miescie" lub "Desparate housewives".No i oczywiscie stare,dobre polskie komedie.Przy "Misiu" zawsze "wymiekam".Jestem tez milosniczka filmow Davida Lynch'a a zwlaszcza "Twin Peaks". |
Goga66 2006-04-07 12:24:06 |
no mój ukochany film to "Krzyk kamienia" Herzoga, a komedia polska to "Rejs", zachodnie "Cztery wesela..", "Kiedy harry spotkał Sally". z Luisem de Funes |
21Aneta 2006-04-07 12:45:51 |
Ja uwielbiam wręcz "Gotowe na wszystko". Zawsze na czwartek zostawiam sobie prasowanie, rozkładam wieczorem deskę przed telewizorem i prasuję oglądając ten serial. Przyjemne z pożytecznym :) Poza tym lubię też "M jak Miłość". Co do filmów to klasyka - "Obcy-Ostatni pasażer Nostromo" i cała reszta tej serii. Bardzo lubię Bridget Jones, filmy z Sandrą Bullock i te z Hugh Grantem - świetni aktorzy. Poza tym często jeździmy (a raczej jeździliśmy) do Multikina, uwielbiam horrory i thrillery. Lubie wracać do serii z Hannibalem Lecterem - Milczenie owiec, Hannibal i Czerwony Smok. A w ciaży to często oglądałam - "Shape mama: Ciąża i poród" :) , chyba z 20 razy... |
waleczne serce 2006-04-07 13:17:31 |
w telewizji oglądam sport i wiadomości, natomiast polecam "Porozmawiaj z nią" Almadowaro, i koniecznie (uwaga wciągające ale i straszne) "Efekt motyla" |
Goga66 2006-04-07 13:25:21 |
Za Almodavarem akurat nie przepadam. Natomiast filmy z A. Hopkinsem -zawsze. Szczególnie "Okruchy życia". No i J. Nickolson jak dobre wino - czym starszy tym lepszy - "Lepiej być nie może", "Czarownice z...", "Lepiej póżno niż później"... A, jeszcze jeden rewelacyjny film - "The fisher king" |
waleczne serce 2006-04-07 13:27:08 |
To polecam Joe Black, oglądałaś? |
Goga66 2006-04-07 13:31:00 |
nie... |
kyja 2006-04-07 13:32:47 |
ja nie ma ulubionych serilali, chociaz wciągnął nas( mnie i męza)"Lost";-))Tak jak Aneta, bardzo lubie 1 częśc Obcego-jst najlepsza!! Bardzo lubię filmy Kubricka, Lyncha oraz Monthy Pythona;-))Kiedyś bardzo często wędrowałam do kina, teraz przy dziecku-hmm, ostatnio w kinie byliśmy z 2 lata temu ( gdy byłam w ciąży).Chciałabym pójśc z męzem na "Epokę lodowcową 2";-))))Uwielbiam, wg mnie najpiękniejszy film o miłości-"Przełamując fale" von Triera.Musze sie przyznać,że czasem oglądam sitcom "Daleko od noszy" i umieram ze śmiechu z siostry Basen;-))))-Siostra Basen obok aparatu;-)))) |
Strona 1 - 1, 2, 3, 4, 5, następna |
Dodaj nowy wpis
Powrót do wybranego działu
Powrót do strony gwnej forum |