szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp)
temat - studia


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Strona 2 - poprzednia, 1, 2,
Napisano: Treść:
jagodkag
2006-03-03
Email
Witam wszystkich 6 miesiecy temu zostalam mama i mimo trudnosci jakie mam jestem szczesliwa.Jestem studentka stomatologii na uniwersytecie Atenskim w Grecjii.Mieszkam tutaj od 15 lat i bardzo tesknie za krajem ale nie wiem czy umialabym juz tam wrocic na stale.Teraz nie UCZESZCZAM NA PRAKTYKI ANI NA WYKALDY tylko na niektore egzaminy.Jest mi dosc ciezko ale zalezy mi abym miala jakis zawod i byla niezalezna .Mam nadzieje ,ze kiedys ukoncze te studia.Wiem tez ze za nic w swiecie nie zrezygnowalabym z bycia mama.Urodzilam zdrowego slodkiego chlopca i on dodaje mi sil.Napiszcie jakie wy macie dylematy.


Magdalenka
2006-03-05
03:44:47
Email
a mnie rozczarowala rzeczywistosc i studia podyplomowe. skonczylam anglistyke, potem zaczelam podyplomowe mba. wydawalo mi sie jak bede miec ten dodatkowy papier, to cos sie zmieni w mojej firmie, moze awansuje itd. bardzo sie rozczarowalam. pracowlama w polskim oddziale swiatowego koncernu. moim szefem byl czlowiek o osobowosci psychopaty. nie moglam liczyc ani na awans, ani na przeniesienie (bylam jego asystentka). wiec sie zwolnilam (do tego powodu doszly tez inne, ale nie bede wchodzic w szczegoly). dopiero wtedy zapytal co moze zrobic zebym zostala. ale bylo juz za pozno, mialam juz zalatwiony wyjazd. no i tak znalazlam sie w stanach. i teraz tesknie. bledne kolo. tu zle, tam niedobrze. koszmar. a myslalam ze bede sie czuc tu siebie, w koncu to nie pierwszy moj pobyt w tym kraju. a jednak.
Agata
2006-03-05
15:17:31
Email