szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp)
temat - studia


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Strona 1 - 1, 2, następna
Napisano: Treść:
jagodkag
2006-03-03
Email
Witam wszystkich 6 miesiecy temu zostalam mama i mimo trudnosci jakie mam jestem szczesliwa.Jestem studentka stomatologii na uniwersytecie Atenskim w Grecjii.Mieszkam tutaj od 15 lat i bardzo tesknie za krajem ale nie wiem czy umialabym juz tam wrocic na stale.Teraz nie UCZESZCZAM NA PRAKTYKI ANI NA WYKALDY tylko na niektore egzaminy.Jest mi dosc ciezko ale zalezy mi abym miala jakis zawod i byla niezalezna .Mam nadzieje ,ze kiedys ukoncze te studia.Wiem tez ze za nic w swiecie nie zrezygnowalabym z bycia mama.Urodzilam zdrowego slodkiego chlopca i on dodaje mi sil.Napiszcie jakie wy macie dylematy.


Goga66
2006-03-03
17:40:28
Email
Ja nie przerwałam studiów (historia kultury zaocznie) Na początku mąż jeździł ze mną i z Zuzią do szkoły, spacerowali przez 8 godzin w sobotę i niedzielę a ja wybiegałam ją karmić między wykładami. Zrobiło się zimno i mąż siedzi z córeczką w domu a ja ściągam na te dwa dni mleko. Tylko coraz trudniej się uczyć - Zuzia już raczkuje, staje przy meblach, wszędzie jej pełno. Wyrywa mi książki i kartki z ręki, bo fajnie szelszczą i można zjeść, co potem widać w postaci niestrawionych kawałków papieru w kupkach :) A sesja letnia i 9 kobylastych egzaminów przede mną, a ja mam problem z jednym w sesji zimowej, który zdaję pojutrze :( W zeszłym roku zdawałam większość jesienią, bo w trakcie sesji rodziłam - załapałam się nawet na stypendium naukowe ale w tym roku będzie duzo trudniej :(
Goga66
2006-03-03
17:43:36
Email
to moja rozrabiara

Kornela
2006-03-03
17:48:01
Email
Gosiu nareszcie jakieś nowe zdjęcie Zuzi, duża panienka już z niej :-)))
jagodkag
2006-03-03
18:09:45
Email