szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Ciąża (zdrowie i samopoczucie w ciąży, przebieg ciąży, wątpliwości, szpitale itp.)
temat - pomóżcie


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Strona 2 - poprzednia, 1, 2,
Napisano: Treść:
aga
2005-03-07
Email
pomóżcie jestem w 7 tygodniu i lekarz dziś na pierwszym ultrasonografie poeiedział że nie słychać serduszka dziecka , kazał poczekać tydzień i jeśli nic to znaczy że ciąża obumarła . KIEDY SŁYSZAŁYŚCIE BICIE SERCA? Maleństwo jest małe ma 22 mm
monia
2005-04-27
14:53:56
Email
Dziewczyny! Ja , podobnie jak Aga jestem b. poważnie zaniepokojona.tyle że nie dotyczy to bicia serduszka- bo je już wiele razy słyszałam u mojego dzieciątka(pierwszy raz ok 14 tyg.). mi chodzi o ruchy dziecka, konkretnie o ich odczuwanie. ja jestem teraz w 23 tyg.(dokładnie dziś się zaczął 23-y tydz.)i nie czuję nic. ani tego "trzepotania motyla"-ponoć na początku to się czuje, bardzo delikatnie, ani puknięć, ani fikołków- dosłownie nic. martwię sie bo gdzie się nie obrócę to słysze od dziewczyn że niektóre czuły ruchy już w 16-tym ! tyg, a już w 20 -tym to prawie wszystkie.jedyne co mi pozwala powstrzymać się od spanikowania to to że miałam USG i na nim moje dzieciątko ruszało się, no i może to że to moja [pierwsza ciąza, to ponoć te ruch czuje sie później.pozdrawiam was i wasze maleństwa. prosze jak któraś może mi coś na ten temat napisać, to byłabym wdzięczna
Aśka
2005-04-27
15:32:14
Email