szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Ciąża (zdrowie i samopoczucie w ciąży, przebieg ciąży, wątpliwości, szpitale itp.)
temat - pomóżcie


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Strona 1 - 1, 2, następna
Napisano: Treść:
aga
2005-03-07
Email
pomóżcie jestem w 7 tygodniu i lekarz dziś na pierwszym ultrasonografie poeiedział że nie słychać serduszka dziecka , kazał poczekać tydzień i jeśli nic to znaczy że ciąża obumarła . KIEDY SŁYSZAŁYŚCIE BICIE SERCA? Maleństwo jest małe ma 22 mm
Michalina
2005-03-07
22:00:03
Email
Ja widziałam bijące serce w 12 tygodniu podczas pierwszego usg, a słyszałam w 15. Nie mam pojęcia kiedy po raz pierwszy można usłyszeć bicie serca, ale mój ginekolog nawet nie próbował jego słuchać przed 12 tygodniem. Nie zadręczaj się. Na pewno wszystko jest w porządku.
Morgana69
2005-03-08
10:00:14
Email
ja też słyszałam bicie serduszka mojego bobasa około 12 tygodnia - więc nie załamuj się!
Agata
2005-03-08
11:08:42
Email
Aga nie martw się. U każdej ciężarnej jest inaczej. Ja bicie serduszka zobaczyłam po skończonym 7 tyg. ciąży...ale tak jak piszą dziewczyny, może to być i później. Naprawde nie zamartwiaj się. Zobaczysz na kolejnym USG lekarz pokaże ci malutki, pikający punkcik.
Agata
2005-03-08
11:09:49
Email
Aha i w 7 tyg.ciąży moja fasolka miała tylko 1,5 cm.
gigabyte
2005-03-08
13:49:45
Email
Witam Cie serdecznie moze ci pomoze cos stronka o ciazy ,jest na niej kazdy tydzien opisany moze cos sie dowiesz? www.pampers.pl , ja pierwsze bicie serca slyszalam w 12 tygodniu choc przed mialam robione usg to lekarz nie sluchal ani nic nie mowil na temat serduszka nie martw sie bedzie dobrze zobaczysz, a co do wielkosci to moj maluszek w 6 tygodniu mierzyl zaledwie ponad 4 mm ale teraz juz jest proporcjonalny do daty ciazy nie przejmuj sie pozdrawiam.
aga
2005-03-08
14:44:21
Email
dzięki dziewczyny Ja tak się martwię że to martwa ciąża
Julia
2005-03-08
17:13:04
Email