x Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Dowiedz się więcej
Zadzwoń: 669 313 110
Darmowa dostawa od 300 pln
ENGLISH Version
Witaj wiosno! Wiosenny rabat - 20% na całe zakupy w ten weekend ! Hasło : SPRINGLOVE

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

1. Jaki jest termin realizacji zamówień?
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1 - 2 dni robocze licząc od chwili:
- gdy klient wybiera płatność przy odbiorze – przyjęcia zamówienia,
- gdy klient dokonuje płatności przy użyciu serwisów: PayU lub PayPal – otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty,
- gdy klient wpłaca przelewem na rachunek – zaksięgowania wpłaty na rachunku.

Realizacja zamówienia oznacza skompletowanie, spakowanie i nadanie wysyłki (wyjście przesyłki z magazynu). Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przesyłki przez doręczyciela.
Staramy się je realizować najszybciej, jak tylko jest to możliwe. Termin jest uzależniony od dostępności towaru w magazynie i od ilości złożonych zamówień.
Zamówienia według naszego Regulaminu realizujemy w terminie od 3 do 7 dni roboczych.

2. Co należy zrobić gdy nie dostałam mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia?
W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z doradcą sklepu internetowego.

3. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Towar wyświetlony na stronie jest dostępny w magazynie lub będzie dostępny w regulaminowym terminie realizacji zamówienia. Pozycje możliwe do zamówienia wyświetlają się na pasku wyboru pod opisem konkretnego produktu (kolor i rozmiar). W przypadku modeli przecenionych dodatkowo na zdjęciu danego produktu wyświetlają się dostępne rozmiary.

4. Jaki jest koszt dostawy?
  Przedpłata Pobranie Czas dostawy
Poczta Polska
Poczta Polska
poniżej 300 zł płatne 5 zł poniżej 300 zł płatne 15 zł ok. 2-3 dni robocze
powyżej 300 zł płatne 0 zł powyżej 300 zł płatne 10 zł
Pocztex2021 Serwis Kurier
Pocztex Kurier 48
poniżej 500 zł płatne 15 zł poniżej 500 zł płatne 25 zł ok. 1-2 dni robocze
powyżej 500 zł płatne 0 zł powyżej 500 zł płatne 10 zł
Kurier
Kurier DPD

Kurier UPS
poniżej 500 zł płatne 22 zł - 99% przesyłek doręczanych jest na następny dzień roboczy
powyżej 500 zł płatne 0 zł -
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
poniżej 500 zł płatne 16 zł - 90% przesyłek można odebrać już w 24h od nadania
powyżej 500 zł płatne 0 zł -
Odbiór w sklepie stacjonarnym
Happymum
0 zł - od 3 do 7 dni roboczych
0 zł -

5. Czy zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie Happymum?
Zamówienie można odebrać osobiście, po wcześniejszym ustaleniu tego z pracownikiem sklepu on-line, w siedzibie firmy Happymum (prosimy o umieszczenie takiej informacji w uwagach zamówienia). Towar musi zostać opłacony gotówka przy odbiorze. Po przygotowaniu zamówienia otrzymacie Państwo informację telefoniczną o możliwości jego odbioru.
Odbioru można dokonać pod adresem:
Happymum
ul. Prof. Aleksandra Martyniaka 25
10-763 Olsztyn

6. Czy zamówienie można odebrać w sklepie stacjonarnym?
Tak, jednak jest to możliwe tylko w momencie wcześniejszego opłacenia zamówienia (PayU/PayPal/przelew na konto). W momencie składania zamówienia, jako sposób dostawy należy wybrać „Odbiór w sklepie” i następnie wskazać nasz salon firmowy, w którym chcesz odebrać swoje zamówienie. Czas dostawy do sklepów stacjonarnych wynosi od 3 do 7 dni roboczych. O tym, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru zostaniesz poinformowana za pośrednictwem wiadomości e-mail.

7. Jak można zapłacić za zamówienie?
Do wyboru mamy kilka form płatności:
Zapłata przy odbiorze (pobranie) - za zamówienie zapłacisz w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.
Przedpłata systemem PayU - przelewy elektroniczne z większości polskich banków oraz płatności kartami kredytowymi (natychmiastowa realizacja płatności)
Przedpłata systemem PayPal - płatności zagraniczne lub na wskazany adres mailowy (dla użytkowników posiadających konto na Paypal)
Wpłata na nasze konto bankowe - prosimy o podanie w tytule płatności imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. Dane te są niezbędne do szybkiego zaksięgowania płatności.

Brak danych może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

Dane do przelewu:
PHU Happy Przemysław Bielski, ul. Tęczowa 9a, 10-764 Olsztyn
Bank: ING Bank Śląski
Nr konta: 73 1050 1764 1000 0090 3043 8684

8. Co zrobić jeśli została wybrana płatność on-line i pojawił się błąd?
W takim przypadku należy dokonać przelewu bezpośrednio na konto
PHU Happy Przemysław Bielski, ul. Tęczowa 9a, 10-764 Olsztyn
Bank: ING Bank Śląski
Nr konta: 73 1050 1764 1000 0090 3043 8684

Jeśli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia wówczas należy upewnić się telefonicznie bądź mailowo czy zostało ono zapisane w systemie.

9. Co wpisać w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienie który zostanie wysłany wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.

10. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Zamówienia są dostarczane w dni robocze od poniedziałku do piątku.

11. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora. Kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą. Zawsze ma podany numer telefon z Państwa formularza zamówienia.

12. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
Kurier powinien skontaktować się w pierwszej próbie dostawy i ustalić nowy termin. Jeśli przy drugiej próbie towar nie zostanie odebrany naliczana jest opłata za nieskuteczną próbę doręczenia. Każda kolejna próba dostarczenia również wiąże się z dodatkowymi opłatami. W przypadku nie odebrania paczki klient jest zobowiązany do opłacenia kosztów przesyłki oraz jej zwrotu. Podsumowując najpóźniej przy drugiej próbie doręczenia towar powinien być odebrany.

13. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Tak, zakupione produkty podlegają wymianie.
W przesyłce znajduje się faktura i dokument zwrotu, który należy wypełnić i odesłać na wskazany adres. Dodatkowo można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest do pobrania w regulaminie. Zwrot pieniędzy przekazujemy zgodnie z procedurą zwrotu.
Niezależnie należy złożyć nowe zamówienie, które zostanie zrealizowane w standardowym trybie.

14. Czy mogę wymienić towar zakupiony w sklepie internetowym w Państwa sklepie stacjonarnym?
Nie, niestety nie ma takiej możliwości.

15. Ile jest czasu na zwrot zamówienia i na jaki adres można odesłać zwracany towar?
Gwarantujemy Państwu prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy przesłać do Happymum na własny koszt. Do paczki proszę dołączyć podpisaną fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu. Można w tym celu posłużyć się wzorem dostępnym tutaj.(link do odstąpienia od umowy).
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być zdekompletowane, muszą też mieć oryginalne metki. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać również prezenty/gratisy, jeśli były one dołożone do zamówienia.
Towar należy odesłać na adres:
Happy mum
sklep internetowy
ul. Martyniaka 25
10-763 Olsztyn

16. Czy można dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym w Państwa sklepie stacjonarnym?
Tak. Towar zakupiony w sklepie internetowym można zwrócić, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w jednym z naszych sklepów stacjonarnych ( lista salonów dostępna tutaj ). Zapakuj towar nie spełniający Twoich oczekiwań. Do paczki dołącz podpisaną fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu (można w tym celu posłużyć się wzorem dostępnym tutaj) i przynieś go do wybranego sklepu Happymum.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być zdekompletowane, muszą też mieć oryginalne metki. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać również prezenty/gratisy, jeśli były one dołożone do zamówienia. Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Ciebie od umowy sprzedaży.

17. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze oraz przelewem tradycyjnym pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego wykonany był przelew. W przypadku zapłaty on-line kartą kredytową, pieniądze zwracane są na konto karty kredytowej.
Dołącz do nas
@happymum

Pozostańmy w kontakcie!

Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami!