szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Dziecko (wychowanie, zabawy, rozwój, dieta, przedszkola, itp)
temat - choroba lokomocyjna u małych dzieci


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
kyja
2006-03-25
Email
dziewczyny, w ostatni weekend okaząło się, że Micho ma chorobę lokomocyjną (piękne pawie na tapicerce;-)).Czyw Wasze maluchy też mają chorobę lokomocyjną?i czy mozna małym dzieciom podawac jakieś środki przed planowaną podróżą?Micho za tydzien skończy 20 miesięcy
moni
2006-03-25
20:58:31
Email
Hej!Teraz jest mnóstwo lekarstw na tą parszywą chorobę ale lepiej poradzić się lekarza.Ja mam ją do tej pory,o ile nie jestem kierowcą ale i z tym były problemy.Mojego Piotrusia od maleńkości przyzwyczajamy do fotelika(siedzi czasami w domu)i wozimy autkiem.Słyszałam że dzięki temu dziecko nie będzie miało w przyszłości ataków wymiotnych w samochodzie.
Goga66
2006-03-25
22:08:37
Email
Moni, to nieprawda - mój mąż od niemowlaka jeździł z rodzina po Europie a w wieku 2 lat dostał chorobę lokomocyjną. Ja też ją miałam. Jest teraz jakiś świetny lek homeopatyczny, tyle, że trzeba go podawać na jakiś czas przed podróżą - może nawet kilka dni. Homeopatyczne leki na ogół nie szkodzą dzieciom ale lepiej powiedzieć w aptece, że to dla maluszka. Nasza koleżanka brała go z powodzeniem, kiedy jechaliśmy w Alpy Sloweńskie. Ja i mój mąż prawie już wyrośliśmy z tego koszmaru - rzadko zdarza nam się nawrót ale mnie trzymało to świństwo do 16 roku życia. Wtedy był tylko usypiający i raczej szkodliwy aviomarin
jowitka
2006-03-25
22:20:49
Email
goga i jej mądrości...
moni
2006-03-25
23:05:35
Email
Ja akurat nie jeździłam a moi znajomi,rodzeństwo mojego męża i inni-tak i nic im nie dolega.W każdym bądź razie tak czy siak wszystkiego trzeba próbować.
kyja
2006-03-26
07:58:16
Email