szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Niemowlę (pielęgnacja niemowlaczków, karmienie piersią, rozwój, wychowanie, choroby tfu tfu, itp)
temat - kłopot z butelką


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
Goga66
2005-11-27
Email
Ponieważ studiuję zaocznie postanowiłam pościągać mleko przez tydzień, zamrozić i zostawić mężowi butelkę. Wszystko OK tylko Zuzia postanowiła się głodzić podczas mojej nieobecności i np wczoraj przez 7 godzin wypiła mniej więcej 40 ml. Nie lubi smoczkiem. Mam butelki Aventu więc dokupiłam końcówki niekapka - to też jej nie idzie (inna sprawa, że jakoś to słabo z tych końcówek leci i tylko kiedy b. pionowo trzyma się butelkę - macie na to sposób?). Trochę daje wlać w siebie kileliszkiem lekarskim. Przez 2 dni męka z tym wszystkim. Jak wypije te 20-30 ml to albo "idzie na przetrwanie" i postanawia zasnąć albo jest w niezłym humorze. Ja myślałam, że mleka będzie za mało - zebrałam na 3-4 karmienia w dzień po 140 ml a tu będę musiała wylać większość do zlewu. W czasie przedweekendowej próby wypiła trochę i wydawało się, że sprawa załatwiona. A tu nic z tego. Mąż w nerwach, ona wykręca główkę jak zaspokoi ten najpierwszy głód. A ja odbieram tylko smsy z domu, że Zuzia nie je.
sylwetka
2005-11-27
19:44:35
Email
tomoże być problem Aventu, jeśli dziecko uczy się pićz butli ten smoczek jest trudny. Ja miałam ten sam problem. Zmieniłam butelkę i smoczek na mięciutki z Nuka i poszło a kiedy się już nauczyła z niego pić to i z aventu poszło. Teraz właściwie pije tylko z Aventu, więc nie szalej z innymi butelkami.Powodzenia
Goga66
2005-11-27
20:50:45
Email
rzecz w tym, że ona chyba radzi sobie ze smoczkiem, bo w końcu te ze 30 ml potrafi wypić tylko odmawia kontynuowania jedzenia. Nawet butelke w rączki bierze ale jak zaspokoi pierwszy głod nie chce dalej jeść
ila
2005-11-28
11:44:08
Email