szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Niemowlę (pielęgnacja niemowlaczków, karmienie piersią, rozwój, wychowanie, choroby tfu tfu, itp)
temat - ściąganie i przechowywanie pokarmu


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
Goga66
2005-11-16
Email
Mam mały problemik. Postanowiłam ściągać pokarm, bo studiuję co drugi weekend. W tym czasie mąż z wózeczkiem zasuwa po uczelni i okolicach. Robi się jednak coraz zimniej i... Ale do rzeczy. Wczoraj ściągnęłam mleko zostawiłam je w lodówce. Dziś wygląda nieapetycznie. Oddzieliła się śmietanka, a to co jest chudsze stało się żółtawe. Czy tak ma być? Napiszcie coś na ten temat, Jak ściągacie i jak przechowujecie i ile ściągacie mleka?
Kalina
2005-11-16
17:45:38
Email