szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Niemowlę (pielęgnacja niemowlaczków, karmienie piersią, rozwój, wychowanie, choroby tfu tfu, itp)
temat - czy kasza manna jest produktem glutenowym?


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
edmars
2005-10-19
Email
Witam! Chciałabym wprowadzic do diety synka (7 m-cy) kaszke manną. Tylko nie wiem czy to produkt glutenowy czy nie. Może to śmieszne ale nie znam się, a na etykietach nie jest to opisane. Obawiam się, że takie produkty wprowadza sie w późniejszych miesiącach, a moja obawa jest tym większa, że syn jest alergikiem -chyba na wszystko oprócz nutramigenu. pozdrawiam i proszę was o opinie. edyta
andzia
2005-10-19
19:09:27
Email
Kasza manna zawiera gluten. Powinno sie ja wprowadzac jakos po 9 mies.Napewno musisz zaczekac tym bardziej ze maly jest alergikiem. Tez chcialam wprowadzic kasze do menu corki ale dietetyczka kategorycznie zabronila!Zastapilam ja normalnym kleikiem na kolacje Wiki dostaje w butli i rano zaraz na pierwsze karmienie.
edmars
2005-10-20
08:48:46
Email
Dziękuję, zaczekam wobec tego z tą manną. Ostatnio zagęszczam mu mleko kleikiem ryżowym lub kukurydzianym- nie szkodzi mu! Dziewczyny a wiecie może gdzie we Wrocławiu jest jakiś sklep z produktami dla małych alergików? przeraża mnie to, że mimo moich wielkich checi i starań tak niewiele nowych produktów mogę wprowadzic mu do diety obecnie (jabłko, maliny, kisiel, ziemniak) nawet marchew mu szkodzi:( pozdrawiam serdecznie edyta
kyja
2005-10-20
10:22:49
Email