szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp)
temat - jak działa forum?


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
joanna1208
2005-09-15
Email
Cześc.Dopiero niedawno znalazłam się na tym forum i nie bardzo wiem jak to działa?Czy mogłybyście mi troszkę przyblizyc na czym to polega?Mam na imię Asia, ma 30 lat,mieszkam w powiecie świeckim w woj.kujawsko-pomorskim.Mam synka 1,5 rocznego. W tej chwili nie pracuję, jestem na urlopie wychwawczym,z wykształcenia jestem inżynierem ochrony środowiska. To tyle o mnie.Pozdrawiam Was wszystkie.:-)
agnieszka74
2005-09-15
21:10:20
Email
Czesc Asiu !!
Forum jak kazde :)))
Poruszamy tu rózne tematy dotyczące dzieci ..no i wogóle życia..
Piszemy o naszych smutkach i radosciach, sukcesach naszych i naszych kochanych szkrabów :)))
Chwalimy sie fotkami.. Równiez poruszamy temat ciąży i wszystko co z nią związane :))
Poza tym plotkujemy tez przez Gadu-Gadu :) Pozdrawiam cieplutko -Agnieszka (mama Kubusia)

joanna1208
2005-09-15
21:33:47
Email
Agnieszko dzięki za informację.Ja nie bardzo się orienuję, bo nie korzystałam do tej pory z forum.Tu znalazłam się przypadkiem.Szukałam informacji na temat lejkowatej klatki piersiowej,jaką zdiagnozowano u mojego synka.I bardzo się cieszę ze na Was trafiłam.Jest to naprawdę fajna rzecz.Mieszkam w niewielkiej miejscowości i czasem brakuje mi kontaktu z ludzmi a tu może go znajdę.Jeszcze raz dzieki i duża Buźka
agnieszka74
2005-09-15
23:44:43
Email
Asiu ..dodaj ten temat na forum..
Mamy tu takich lekarzy jak Jagoda i Ewa, pewnie cos Ci napisza na ten temat..
Eryka
2005-09-16
11:11:24
Email
Witaj Asiu! Ja jestem tu już zalogowana od marca i to wspaniałe miejsce. Poznałam tu dużo cudownych osób, które potrafią poradzić, pocieszyć podnieść na duchu. Można tu liczyć na wsparcie i zrozumienie. Pozdrawiam Cię serdecznie:)
andzia
2005-09-17