szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp)
temat - Pomysł na firmę w domu...


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
Guśka78
2008-01-18
Email
Wiatjcie. Tak sie ostatnio zastanawiam...Siedzę z dziećmi w domu ale warto by było coś sobie dorobić...Może macie jakieś fajne pomysły na działalnośc w domu, może spotkałyście sie z jakimś dobrym pomysłem...Podzielcie sie - pewnie nie tylko ja na tym skorzystam:)
Goga66
2008-01-18
17:27:52
Email
Guśka - ja jestem grafikiem komp. więc sobie dorabiam aczkolwiek ciężko przy dziecku. Mój kolega nawiązał kontakt z firmą produkującą zdrowotną pościel i ortopedyczne poduszki i jest jej pośrednikiem w internecie - wstawia na allegro. To znaczy zamierza tak robić. Może z jakąś firmą właśnie jako sprzedawca na allegro. Kupowałam kosze na zabawki od dziewczyny, która miała umowę z Ikeą.
No i każde rękodzieło jak ktoś umie. Swetry można robić na zamówienie, lalki szyć, portrety malować (zastanawiam się nad tym aczkolwiek w allegro już kilku takich jest), ceramika, malowane szkło. Można spróbować robić ręcznie pocztówki świąteczne. Jak ktoś lubi i umie, to chyba też można by jedzenie czy kanapki sprzedawać w pobliskich firmach. Jak ktoś zna języki może spróbować tłumaczenia przez internet. Tak zarabia np. moja znajoma. Dała ogłoszenia, teraz ma już renomę i utrzymuje się z tego. Znam dwie osoby, które w bloku obok we dwie otworzyły poprawki krawieckie i drobne usługi. Zależy co umiesz, do czego masz zdolności. No i kilka złotych często na początek się przydaje na rozruch. Wszystko też zależy od miasta. W Wawie niestety jest trudno coś zacząć, bo tu mnóstwo konkurencji i wymogi na najwyższych poziomach. To, co gdzieś w mniejszych miejscowościach się sprawdza, to tu niekoniecznie. Więc trudno radzić Pozdrawiam
Goga66
2008-01-18
17:28:51
Email