szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Matki, żony, kochanki (problemy z dziećmi, mężami i niemężami, teściowymi, pracą, plotki, rady, itp)
temat - reklamacja


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
dodka591983
2008-01-13
Email
Dziewczyny pomozcie mi bonie znam sie za bardzo na przepisach. otoz zamowilam w sklepie internetowym posciel flanelowa 2 komplety. pisalo ze super jakosc i takie tam ochy i achy. mial to byc prezent gwiazdkowy od moich rodzicow dla nas. wiec paczka przyszla do domu moich rodzicow ktorzy nie przechowali paragonu bo kto by sie spodziewal reklamowac posciel. wczoraj postanowilam ja uprac i naciagnac. jakie bylo moje zdziwienie gdy wieszajac na grzejnik wybudzialm nia sciane!! sama bylam w szoku, poprostu farba z niej schodzila. pomyslalam ze wypiore ja na 60st. tak jak pisalona instrukcji (1 raz pralam w 40st). po wypraniu w wyzszej temp. kolor nadal schodzil dotego biale elementy zszarzaly!!!!! to chyba malo normalne, do tego cale moje rece byly w kolorze poscieli. dzwonilam do wlascicielki sklepu,ale jej nie zastalam. wytlumaczylam jej mezowi cala sytuacje i mowil abym zadzwonila w pon. moze uda sie wymienic posciel pomimo ze nie ma paragonu. i teraz sie zastanawiam jak to jestz kosztami wysylki. rozumiem ze musze wyslac za swoje pieniadze, ale czy owa sprzedawczyni moze rzadac ode mnie dodatkowych pieniedzy na wysylke spowrotem? czy wtedy ona pokrywa te koszty? i jesli to jest sklep internetowy to pomimo braku paragonu ma chyba dane adresata do ktorego wysylala paczke? z gory dziekuje za podpowiedzi
ciekawa
2008-01-13
19:11:13
Email
Paragon nie jest niezbędny przy reklamacji ale musisz jakoś uprawdopodobnić ze to od nich kupiłaś-skoro z netu to raczej proste. Wysłać musisz na własny koszt(tak mi sie wydaje) ale odesłanie do Ciebie to już ich koszty.
ciekawa
2008-01-13
19:14:01
Email
http://wiih.szczecin.uw.gov.pl/wiih1/konsum.html
dodka591983
2008-01-13
19:15:07
Email
mam nadzieje ze jakos to uwzglednia niestety gdyby to bylo allegro latwiej by bylo udowodnic zakup, a to jest poprostu sklep internetowy
polishgirl
2008-01-13
21:24:03
Email
Z tego co ja wiem, i czytałam to masz prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie interneteowym do 10 dni, bez podania przyczyny. Gdy odsyłasz Ty płacisz za przesyłkę (niestety), ale potem to juz oni pokrywaja odsyłając do Ciebie. Myslę że spokojnie możesz żądać zwrotu pieniędzy za wadliwą pościel lub wymiany. ja niedawno zakupiłam płaszcz na allegro, miał byc oryginalny włoskiej firmy Cavaricci. Niestety okazał sie koszmarna podróbka, na dodatek był krzywo uszyty i źle sie układał. Pani chciała mi wymienic, jednak nie zgodziłam się i zażądałam zwrotu pieniędzy. Przedstawiłam jej cytat regulaminu, który mówił , że jest zakaz sprzedaży rzeczy nieorginalnych i mam prawo go zwrócic. Pani nie było to zapewne na rękę ale zwróciła mi pieniądze bez gadania. Także, radze poczytaj może w necie, jakie masz prawa do zwrotu , gdyby Pani robiła problem. Zeby wiedziała że wiesz na czym stoisz.
dodka591983
2008-01-13
23:07:40
Email
no tak tylko posciel byla kupiona przed swietami, zaraz poczytam cos o prawach konsumenta

Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony gwnej forum