szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Ciąża (zdrowie i samopoczucie w ciąży, przebieg ciąży, wątpliwości, szpitale itp.)
temat - wielkość brzucha


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
marta7896
2006-09-27
Email
Czesc, Jestem w 31 tyg. i moj brzuszek nie jest duzy, na pewno nie wyglada na 7 miesiac. Co prawda przytylam 10 kg :) Wczoraj bylam u lekarza, ktory stwierdzil, ze bede miala male dziecko, ze wzgledu na wielkosc brzucha. Za 2 tyg. ide na USG, na ktorym mam wypytac lekarza czy dziecko nie jest za male. Troche mnie to zdziwilo, bo troche czytalam i wiem, ze wielkosc dziecka nie zalezy od wielkosci brzucha - ale nie ja jestem lekarzem :)A jak bylam w poniedziałek na wizycie u innego lekarza, to mierzyl obwod glowki i okreslil na 30 tydz. a dlugosc nozki na 29 tydz. takze wydaje mi sie , ze nie musze sie martwic :) Powiedzcie co o tym myslicie. Pozdrawiam, Marta
BALBIA
2006-09-27
16:53:05
Email
Marta myśle,że nie powinnaś sie matwić bo najważniejsze są wymiary rzeczywiste i jeśli obwód główki i kości udowej pasuje ,a pasuje;) wiec nie przejmuj się. Lekarze są dziwni .Mi dzis np lekarz powiedział ,że dużo przytyłam a jestem w 30 tc i przytyło mi sie od poczatku 7,5 kg wiec to chyba nie są straszne kilogramy? Po za tym ja też nie mam duzego brzucha taki średni można powiedzieć a jednak dzidzi waży 1,5 kg wiec myśle ,że jego obwód o niczym nie świadczy-podrawiam pa

Goga66
2006-09-27
21:27:46
Email
Do końca miałam mały brzuch a w 8 miesiącu myślano, że jestem w jakimś 4. W siódmym niewiele osób dostrzegało ciążę. Dopiero w dziewiątym brzuch mi się sporo powiększył ale też nie był duży. A dziecko urodziło się 54 cm długie i ważyło też normalnie. Więc raczej nie od wielkości brzucha wielkość dzieciaczka zależy. Zwłaszcza, że na USG straszyli mnie, że mam spore dziecko. Zuzia urodziła się 3 tyg. przed terminem więc w terminie byłaby jeszcze większa.
anika1
2006-09-28
08:36:46
Email