szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Ciąża (zdrowie i samopoczucie w ciąży, przebieg ciąży, wątpliwości, szpitale itp.)
temat - łóżeczko z funkcją kołyski


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
Ulka
2006-08-01
Email
Dziewczynki , czy macie jakieś doświadczenia z łożeczkiem z funkcją kołyski, czy to zdaje egzamin, czy lepiej sobie głowy nie zawracać
sylwia
2006-08-01
16:41:11
Email
Witaj, nie mam doświadczenia z kołyską i nikt z moich znajomych jej nie miał, bo te oferowane w sprzedaży są bardzo małe i dzieciaczki szybko wyrastają, ale lekarze zalecają kołyski. Mój synek miał wzmożone napięcie miesniowe i jako zdesperowana matka, która takie rzeczy przyjmuje do wiadomosci jako wyrok, zadawałam głupie pytania lekarzowi i rehabilitantowi. Jednym z moich pytan było raz, dlaczego teraz co drugie dziecko ma problemy z napięciem, a nasze matki i babki o tym nie słyszały. Na to padła bardzo szybka odpowiedź, ze kiedyś bujano dzieci i mięsnie rozwijały sie prawidłowo. Jednym z zaleceń własnie było bujanie w kocu. Jednak to jest tylko taka uwaga od jednego rehabilitanta i jednej lekarki, więc poradź się tez kogos kompetentnego, pozdrawiam cieplutko, sylwia
kiwi
2006-08-01
17:34:23
Email
Ja też mam chrapkę na to łóżeczko. Napewno jest super a jak maluszek podrośnie usuwa się te płozy i spokojnie może uczyć się siadać. Swoją drogą gdybym miała taką możliwość to sama chętnie bym spała w bujanym łóżeczku. pozdrawiam.
Ulka
2006-08-02
10:23:57
Email