szukaj zwrotu:       szukaj w:
wybrano:
dział - Ciąża (zdrowie i samopoczucie w ciąży, przebieg ciąży, wątpliwości, szpitale itp.)
temat - muszę leżeć


Dodaj nowy wpis      Powrót do wybranego działu      Powrót do strony głównej forum
Napisano: Treść:
edzia75
2005-03-03
Email
witam wszystkich jestem w 19 tygodniu od lekarza dostalam przykaz lezenia mam problemy z szyjka macicy moze ktos ma lub mial podobny problem napiszcie papatki
gigabyte
2005-03-03
13:14:33
Email
Witam cie serdecznie przyszla mamusiu ! ja jestem w prawie 17 tygodniu ciazy i mam problem taki jak nie przesunieta kosmowka narazie nie mosze lezec gin powiedzial mi ze mam czas jeszcze ze prawdopodobnie sie przesunie jesli nie to bedzie problem z utrzymaniem ciazy poniewaz plod jest nisko osadzony czyli i macica terz wiec jak plod bedzie juz dos duzy i ciezki moze dojsc do poronienia lub wczesnego porodu boje sie ale jestem dobrej mysli bedzie dobrze terz zycze ci duzo optymizmu lez jesli trzeba warto sie poswiecic jest dla kogo jak bedzie trzeba terz zrobie wszystko aby bylo zdrowe i cale dzieciatko jeszcze raz serdecznie cie pozdrawiam i ddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzoooooooooooo OPTYMIZMU!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))))
edzia75
2005-03-03
13:56:20
Email
trudno jest mi wylezec bo mam w domu juz 3,5 letniego sunka ktory caly czas czegos chce a juz najbardziej wtedy gdy leze maz calymi dniami jest poza domem zaczynam sie czuc jak pasozyt ktory zeruje na swoim zywicielu wielkie sorry ale zalapalam dolek pa pa
Agata
2005-03-03
16:47:52
Email
Kochane jak musicie to leżcie. Dziecko warte jest takiego poświęcenia. Ja przeleżałam prawie całą ciąże (z wyjątkiem 3-4 tygodni) Czasmi dostawałam szału...było lato...ciepło a ja nigdzie nie mogłam iść. Moimi jedynymi wyjściami było wizyty u lekarza. Ale warto....w grudniu urodziłam córunię (fakt, że prawie o miesiąc za wcześnie)ale piękną i zdrową. Pozdrawiam was i trzymajcie się.
Michalina
2005-03-05
13:16:21
Email